вівторок, 20 грудня 2011 р.

Миколаю, Миколаю, я тебе чекаю

 З великим нетерпінням чекала малеча свої улюблені новорічно-різдвяні свята. А розпочинає калейдоскоп веселощів – День Святого Миколая. Ось уже багато століть цей святий приходить на допомогу людям у найскрутніші хвилини життя. З’являється несподівано і завжди так, щоб його ніхто не бачив. Робить добро і не чекає на подяку. Бібліотека не могла обійти таке дійство стороною і для дітей Ревівського мікрорайону  провела свято "Миколаю, Миколаю, я тебе чекаю".  Програма свята була веселею та насиченою - діти дізналися про історію  виникнення свята,  як воно стало саме дитячим, а також з радістю читали вірші, приймали участь у різноманітних конкурсах. Наприкінці свята бібліотекарі пригостили дітей смачним пирогом з чаєм.

неділя, 18 грудня 2011 р.

Я маю право. Я зобов'язаний

 В рамках проекту «Бібліоміст» в бібліотеці – філії №7 був проведений тренінг правової тематики «Я маю право. Я зобов’язаний » для учні 4-го класу ЗОШ №9. Тренінг складався з трьох модулів: навчання пошуку матеріалу з прав дітей за допомогою Інтернету; пошук та перегляд відеороликів даної тематики в YouTube; практичні заняття «В країні права».
   Питання прав дітей є доволі актуальним на сучасному етапі державотворення України. Саме за допомогою вільного доступу до мережі Інтернет та елементарним навичкам роботи в Всесвітній павутині кожна дитина мала змогу ознайомитися зі своїми правами та обов’язками, які їй гарантує держава.  
Учні мали змогу переглянути презентацію «Дітям про Конвенцію прав дитини», яку підготували бібліотекарі Дуканіч А. В. та Чолій С. Г, завдяки якій дізналися, що кожна дитина має право на ім’я (ст.7), ніхто не має право розлучати дитину з батьками (ст.9), усі діти мають право на медичну допомогу (ст. 24) та повноцінне харчування (ст.27) та ще ряд інших корисних статей, які супроводжувалися малюнками. 


З захватом переглянули відеоролики «У дітей є права». На закріплення кожен з присутніх виконав ряд практичних завдань, а саме : за допомогою різних пошукових систем знайшли Конвенцію і Декларацію про права дитини та іншу необхідну текстову інформацію; завдяки YouTube - ряд корисних та повчальних відео сюжетів, але найбільше сподобалося шукати малюнки на задану тему.
Всі присутні погодилися з тим, що кожна дитина повинна мати дедалі більше можливостей брати участь у житті суспільства, готуватися до самостійного життя, користуватися правами свободи думки та слова, вибору культури, релігії та мови.

пʼятниця, 16 грудня 2011 р.

У дітей є права

Кожна людина має права. Я можу захистити себе, ти також можеш постояти за себе. А чи може це зробити мала дитина? Чи може відповісти насиллям на насилля?  Чи може захиститися  від "опіки" дорослих?  Безумовно, без допомоги дорослих дитині не обійтись. Але часто ми  не помічаємо, що буваємо "небезпечними" дорослими. Особливо тоді, коли щось нав’язуємо, до чогось примушуємо, вважаємо, що ми краще знаємо чого потребує дитина. Іноді навіть діючи в інтересах дитини ми робимо шкоду для неї. Хочу запропонувати Вам перглянути відеоролик "У дітей є права".
Давайте будемо берегти і піклуватися про саме найдорожче, що є на світі - ДІТЕЙ.  

              


вівторок, 13 грудня 2011 р.

Інтернет – крок за кроком



На протязі листопада та грудня в рамках проекту «Бібліоміст» в бібліотеці – філії
№7 для учні ЗОШ №9 проведено Інтернет – ліцей  «Вивчаємо Інтернет».
   Жваво та цікаво пройшла перша частина занять на якій діти дізналися про історію виникнення Всесвітньої комп’ютерної мережі, де саме було встановлено перший сервер та скільки кілобайт оперативної пам’яті мав комп’ютер«Honeywell 516» .  Діти відкрили для себе дивовижний та різноманітний світ пошукових систем, а саме : Google, Yahoo!, META (meta), UAportal, Aport, Mail.Ru, Rambler, Яндекс, дізналися як влаштовані пошукачі, чим вони відрізняються та, як подають результат пошуку.
 На практиці, якій було приділено належну увагу, школярі спробували вести пошук в різних пошукових системах  не тільки за допомогою  слів, але й за зображенням, звуком та відео. Крім того, опанували навички  пошуку в спеціалізованих новинних та наукових ресурсах, подорожували  дитячими, освітніми та дозвілевими сайтами. Щоразу  діти активно брали участь у різних завданнях, метою яких було закріплення  знань та навичок в користуванні Інтернет – мереж.