середу, 23 квітня 2014 р.

ЧИ Є МАЙБУТНЄ У ПЛАНЕТИ ЗЕМЛЯ


... необходимо содействовать гармонии с природой и планетой Земля... (Фото: Joel Calheiros, Shutterstock)

22 квітня – Всесвітній день Землі, свято що єднає людей планети, які повинні  об’єднати свої зусилля для продовження існування  Землі, раціонального використання природних  ресурсів, запобігання природним та технологічним  катастрофам.
  День Землі відзначається з  1970 року саме 22 квітня у США, а з 1990 року і по всій планеті. Це пора, коли природа оживає, зацвітає все навколо.    
  В цей день відбулося в бібліотеці засідання клубу "Юний натураліст"


на якому обговорювалося питання - що чекає планету Земля в майбутньому і що ми можемо вже сьогодні зробити для захисту всього живого, вирішення екологічних проблем? Діти переглянули відео про те яка красива наша Земля




 - з зеленими лісами, з голубими, чистими ріками квітучими луками, і вже через хвилину вони побачили до чого люди довели природу:  вирубані ліси, забруднені водойми, "мертвий" Чорнобиль ...






Діти побачили, що з кожним роком виникає все більше екологічних проблем, які ставлять під загрозу існування всього живого на Землі.






Це зовсім не та планета Земля,  про яку  сказав перший космонавт - Юрій Гагарін - побачивши її з космосу: 
"Облетівши Землю в кораблі-супутнику, я побачив, яка прекрасна наша планета. Люди, будемо зберігати і примножувати цю красу, а не руйнувати її!" 




Від нас залежить де ми живемо і будемо жити, адже тільки НЕ КИДАЙТЕ СМІТТЯ  НА ЗЕМЛЮ, НЕ ЛАМАЙТЕ ДЕРЕВА, НЕ ЗА- СМІЧУЙТЕ  ВОДОЙМИ 
І МАТІНКА ЗЕМЛЯ СКАЖЕ НАМ :

 "Я планета Земля. Але я більше, ніж просто планета. Я - ваш дім. Я не така
велика, як вам здається, але через те, що я здаюсь такою великою, люди часто
роблять мені боляче. Але я знаю і відчуваю. Мені потрібна ваша любов. І це все.
Тільки любіть мене так, як я люблю кожного з вас. Коли ви любитимете мене, то
піклуватиметеся про мене і захищатимете мене. А коли ви захищаєте мене,
піклуєтесь про мене, ви рятуєте ваш дім. Любіть і захищайте мене. Я завжди
піклуватимуся про вас і буду вашим домом."




Немає коментарів:

Дописати коментар