вівторок, 17 грудня 2013 р.

МАЙБУТНЄ ВАРТО ПЛАНУВАТИ

  Підлітковий вік - це складний період у житті людини, коли настають зміни, як у духовному, так і у фізичному стані. В цей час підліток відчуває себе не таким  як усі, у нього з'являються інші інтереси, він набуває нових друзів, закохується і світ стає іншим. Як бути далі? 
   15 грудня в бібліотеці  відбувся урок здоров'я "Обираємо здоров'я. Репродуктивне здоровя підлітків" в рамках проекту "Бібліоміст" - де молодь отримала коректну, сучасну інформацію щодо  репродуктивного здоров'я підлітків,  про здоровий спосіб життя. Інформацію, яка допоможе прийняти рішення по відношенню до власного здоров'я та здоров'я тих, кого вони люблять.
   Завдяки вправі "Квітка"- учасники за допомогою різнокольорових пелюстків склали символ цілісності людського здоров'я. Кожен із пелюстків це один із аспектів здоров'я  - фізичний, емоційний, розумовий, соціальний та особистий. А от у вправі "Скріпка"-  ціла скріпка символізує незворотність змін при порошенні здоров'я. Велику увагу приділили факторам впливу на репродуктивне здоров'я підлітків: спосіб життя, спадковість, стан навколишнього середовища та якість медичної допомоги. Учасники брали участь у вправах"Кохання" та "Планування сім'ї та сімейні відносини"де вони відповідали на  важливе питання: якою вони уявляють свою сім'ю, дружину, що кожен із них повинен зробити, щоб сім'я була щасливою.






Немає коментарів:

Дописати коментар