вівторок, 12 червня 2012 р.

Живе на всій планеті народ веселий – діти

    Щороку в перший день літа відзначається Міжнародний день захисту дітей - чудове свято радості та одвічної надії. Діти - наша радість і наше майбутнє, наш найцінніший скарб. Саме в дітях ми хочемо бачити здійснення своїх мрій і сподівань. Прагнемо, щоб вони росли здоровими та радісними. Дитина– це найдорожче в нашому житті: це і скарб, і таємниця, і божественна краплина котра промовляє своїми оченятами: «Я прийшла в світ, полюбіть мене, навчіть мене!».
   З нагоди Міжнародного дня захисту дітей в бібліотеці був проведений тренінг «Я маю право. Я зобов’язаний». Учасниками тренінгу стали учні молодших класів літнього табору відпочинку «Барвінок», що діє при ЗОСШ №9. Цікавим та насиченим видався захід. Завдяки презентації «Конвенція ООН прав дитини» діти познайомились зі своїми правами в доступній та цікавій формі. Прийняли активну участь в конкурсах, іграх та веселих забавах, зокрема у конкурсі на кращий малюнок на асфальті на тему «Мої права».








Немає коментарів:

Дописати коментар